Здравейте, извинявам се, ако е писана повторно темата. Ще карам директно без да задълбавам. Какъв е най-подходящият акумулатор като ампераж за 159 1.9 120к.с. тъй като съм със 75ah и 630 стартов ток. Акумулатора ми се струва не много добър тъй като е някаква куча марка и е необслужваем.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подходящ акумулатор за AR 159 1.9JTDm
Collapse
X
-
Ти първо вземи го зареди с автоматично зарядно, пък тогава прави изводи.
Иначе аз мога да препоръчам, но на лични от евтин корейски за 120/130 лева до към 200 лева.По скъп не си струва.
А моята препоръка е едно 80-85 амперчаса и стартов ток поне 750 ампера.
Ако имаш интерес пиши, ще ти.пратя и линкове към 3-4 марки поне, които съм "одобрил" за собствено ползване на 2.4 двигателя.Имсм познат с VMmotori 2.0 литра джип с 95 амперчаса, но това за седан според мен си е много.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеТи какво направи с твоят акумулатор - ползваш си още стария или купи нов?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеЧестито!
Твоят стар акумулатор е здрав, след като цяла зима не е мръднал и палиш без проблем с него.
Просто го зареждай 1-2 пъти зимата.Ще изкара повече години така.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Карам със 70Ач. 620А стартов ток, като към момента е на 2г. и 3м.
Наскоро ходих на планина, завъртя пъргаво, след цяла нощ, на -10 и ледовит вятър.
Също е стояла 28 дни без да я паля, с включена оригинална аларма, и пак завъртя перфектно.
Спрямо тези наблюдения, колата не се нуждае от по-голям.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеТи първо вземи го зареди с автоматично зарядно, пък тогава прави изводи.
Иначе аз мога да препоръчам, но на лични от евтин корейски за 120/130 лева до към 200 лева.По скъп не си струва.
А моята препоръка е едно 80-85 амперчаса и стартов ток поне 750 ампера.
Ако имаш интерес пиши, ще ти.пратя и линкове към 3-4 марки поне, които съм "одобрил" за собствено ползване на 2.4 двигателя.Имсм познат с VMmotori 2.0 литра джип с 95 амперчаса, но това за седан според мен си е много.
Ако купува акумулатор му трябва от 70 до 77ампера (този стандарт кутии влизат в гнездото) и трябва да е премиум марка от висок клас. Евтините боклуци се износват адски много и на тях пише, че са калции + калции, но истината е, че не са и това се усеща зимата след 3-4 дни когато не е палена. Тези боклуци стават за бензинови автомобили или за коли които грам нямат екстри. Лятото евтините боклуци също преживяват голям стрес и умират в жегите.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщениетрябва да е премиум марка от висок клас.
Щото един такъв 63ah умря веднага след като му свърши гаранцията(3г) в на баща ми колата (бензинова, 1.8, без екстри). Кола която стои само в топъл гараж и се зарежда от време на време с "умно" зарядно. Мерена е, няма прекомерна консумация.
А на моята кола е някакъв български от 2013та година, гараж нямам, а зарядно е виждал 2-3 пъти през живота си.И още пали без проблеми, изкара си и тая зима.
Comment
Comment