Известие

Collapse
No announcement yet.

Подходящ акумулатор за AR 159 1.9JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подходящ акумулатор за AR 159 1.9JTDm

    Здравейте, извинявам се, ако е писана повторно темата. Ще карам директно без да задълбавам. Какъв е най-подходящият акумулатор като ампераж за 159 1.9 120к.с. тъй като съм със 75ah и 630 стартов ток. Акумулатора ми се струва не много добър тъй като е някаква куча марка и е необслужваем.
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 8v 120 конски магарета

  • #2
    Ти първо вземи го зареди с автоматично зарядно, пък тогава прави изводи.

    Иначе аз мога да препоръчам, но на лични от евтин корейски за 120/130 лева до към 200 лева.По скъп не си струва.

    А моята препоръка е едно 80-85 амперчаса и стартов ток поне 750 ампера.

    Ако имаш интерес пиши, ще ти.пратя и линкове към 3-4 марки поне, които съм "одобрил" за собствено ползване на 2.4 двигателя.Имсм познат с VMmotori 2.0 литра джип с 95 амперчаса, но това за седан според мен си е много.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Смятам че 78 Ah 780 A, ще са напълно достатъчни. Намират се варианти с цена под 170лв.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V & Fiat Bravo 1.9JTD GT

      Comment


      • #4
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=85727&page=5
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
        ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

        Comment


        • #5
          Ти какво направи с твоят акумулатор - ползваш си още стария или купи нов?
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
            Ти какво направи с твоят акумулатор - ползваш си още стария или купи нов?
            Есента го заредих за 24 часа (долях му течност, каквито инструкции ми бяха дадени в темата) и цяла зима не е мръднал - диода си ми свети зелено. Спестих за сега едни 200 лв.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
            ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

            Comment


            • #7
              Честито!

              Твоят стар акумулатор е здрав, след като цяла зима не е мръднал и палиш без проблем с него.

              Просто го зареждай 1-2 пъти зимата.Ще изкара повече години така.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Честито!

                Твоят стар акумулатор е здрав, след като цяла зима не е мръднал и палиш без проблем с него.

                Просто го зареждай 1-2 пъти зимата.Ще изкара повече години така.
                Да, решил съм сега пролетта да го заредя, есента отново и да видим колко ще изкара.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
                ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

                Comment


                • #9
                  Карам със 70Ач. 620А стартов ток, като към момента е на 2г. и 3м.
                  Наскоро ходих на планина, завъртя пъргаво, след цяла нощ, на -10 и ледовит вятър.
                  Също е стояла 28 дни без да я паля, с включена оригинална аларма, и пак завъртя перфектно.
                  Спрямо тези наблюдения, колата не се нуждае от по-голям.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                    Ти първо вземи го зареди с автоматично зарядно, пък тогава прави изводи.

                    Иначе аз мога да препоръчам, но на лични от евтин корейски за 120/130 лева до към 200 лева.По скъп не си струва.

                    А моята препоръка е едно 80-85 амперчаса и стартов ток поне 750 ампера.

                    Ако имаш интерес пиши, ще ти.пратя и линкове към 3-4 марки поне, които съм "одобрил" за собствено ползване на 2.4 двигателя.Имсм познат с VMmotori 2.0 литра джип с 95 амперчаса, но това за седан според мен си е много.
                    Ти да не палиш 3,0 D че ще слагаш 80 + ампера на 1,9 дизел, който е средно оборудван с екстри ??
                    Ако купува акумулатор му трябва от 70 до 77ампера (този стандарт кутии влизат в гнездото) и трябва да е премиум марка от висок клас. Евтините боклуци се износват адски много и на тях пише, че са калции + калции, но истината е, че не са и това се усеща зимата след 3-4 дни когато не е палена. Тези боклуци стават за бензинови автомобили или за коли които грам нямат екстри. Лятото евтините боклуци също преживяват голям стрес и умират в жегите.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                      трябва да е премиум марка от висок клас.
                      Бош силвър S5 "премиум марка висок клас" ли е ?
                      Щото един такъв 63ah умря веднага след като му свърши гаранцията(3г) в на баща ми колата (бензинова, 1.8, без екстри). Кола която стои само в топъл гараж и се зарежда от време на време с "умно" зарядно. Мерена е, няма прекомерна консумация.

                      А на моята кола е някакъв български от 2013та година, гараж нямам, а зарядно е виждал 2-3 пъти през живота си. И още пали без проблеми, изкара си и тая зима.
                      156 2.0TS

                      Comment

                      Working...
                      X